FAQ

Har du spørgsmål? Kig vores FAQ igennem og find svarene på de mest almindelige spørgsmål. Hvis du ikke kan finde hvad du leder efter, kan du altid kontakte os.

    • Jeg fik ikke en ordrekonfirmations e-mail.
    • Hvis du ikke fik en ordrebekræftigelse på e-mail, kan det være pga. en af følgende grunde:
      Du har indtasted en forkert e-mail.
      Ordrebekræftelsen ligger i din spam-folder.
      Ordren blev ikke ordentligt færdiggjort.
      Din ordre blev modtaget, men der var en systemfejl på vores ende, og ordrebekræftelsen blev ikke sendt.
      Hvis du kan udelukke de første tre forslag, kontakt da vores kundeservice. Vi vil med det samme tjekke din ordre. I dette tilfælde har vi brug for din e-mail og navn som du bestilte under.

    • Hvordan kan jeg se status på min ordre?
    • Du kan se din ordrestatus i din kundekonto. Hvis du ikke vil logge ind, kan du tjekke den . Indtast blot dit ordrenummer i søgefeltet (det begynder med PX..). Derudover modtager du en ordre- og forsendelsesbekræftigelse så snart din ordre er modtaget og sendt.

    • Hvordan kan jeg annullere min ordre?
    • Hvis du vil annullere din ordre skal du kontakte vores kundeservice. Oplys venligst dit ordrenummer (det begynder med PX..), så vi kan finde din ordre. Din ordre kan ikke ændres efter bestilling, i det tilfælde bliver du nød til at annullere din ordre så du kan placere en ny, rettet ordre.

    • Kan jeg genbruge et motiv fra en tidligere ordre, eller skal jeg begynde forfra?
    • Du kan desværre ikke genbruge et motiv. Vi gemmer kun motivet for den originale ordre. Hvis du vil genbruge det bliver du nød til at oprette en ny.

    • Hvor meget koster forsendelse?
    • Du kan finde en oversigt over forsendelsesgebyrer baseret på produkt og destination her

    • Hvornår bliver min ordre sendt?
    • Hver ordre bliver produceret individuelt efter vi har modtager betaling. Covers og etuier er typisk klar til forsendelse inden for 24 timer, og skins er klar til forsendelse inden for 48 timer. Så snart din ordre er sendt, vil du modtage en mail.

    • Hvor lang er leveringstiden?
    • Vi sender vores produkter med GLS, DHL eller Deutsche Post. Leveringen tager typisk 2-3 dage indenfor Tyskland. Til andre europæiske lande tager det typisk 4-6 dage. Hvis du ikke modtager din ordre inden for 10 hverdage, kontakt venligst vores kundeservice.

    • Hvilke betalingsmetoder accepterer i?
    • Vi tilbyder flere forskellige betalingsmetoder, du kan finde et overblik over dem her.

    • Hvornår bliver min PayPal-betaling behandlet?
    • Din PayPal betaling vil blive vist så snart det indgår i vores system. PayPal betalinger bliver ikke behandlet automatisk pt., så undskyld venligst en kort forsinkelse. Men bare rolig, din betaling er modtaget, hvis du har indtastet dine data korrekt (du kan tjekke dem i din ordrebekræftigelse).

    • Får jeg en erstatning hvis min produkt er beskadiget?
    • Ja. Hvis du ikke modtager det produkt du har bestilt, eller det er beskadiget, får du en ny. Hvis dette sker, kontakt da kundeservice.

    • Kan jeg returnere min ordre hvis jeg ikke kan lide den?
    • Ja. Du kan returnere din ordre, inkluder venligst vores returformular så vi kan behandle din returnering hurtigt.

    • Hvad er DesignSkins®?
    • DesignSkins er individuelt fremstillede folier til den enhed du vælger. Udover det cool design, beskytter din tynde folie din enhed fra ridser og andet slid. Vi tilbyder 100% pengene-tilbage-garanti, hvis du ikke er tilfreds. DesignSkins er lavet af en speciel vinyl, der tillader luft at undslippe, så der ikke kommer grimme bobler. Dette gør også at de er meget nemme at sætte på, og kan fjernes igen uden spor.

    • Hvilke materialer er etuierne lavet af?
    • Den ydre overflader er lavet af kunstlæder. Indeni er det en blød velouroverflade. Din enhed bliver fastholdt af et pålimet cover inden i etuiet.

    • Hvilke farver har folien uden mit motiv?
    • DesignSkins er individuelt fremstillede folier til den enhed du vælger. Udover det cool design, beskytter din tynde folie din enhed fra ridser og andet slid. Vi tilbyder 100% pengene-tilbage-garanti, hvis du ikke er tilfreds. Du kan også lave et personligt design. Bare upload et foto eller billede og kom igang med det samme!

    • Jeg kan ikke finde min enhed i shoppen. Er der en måde at løse det?
    • Hvis din enhed ikke er i vores shop, kan du kontakte kundeservice. De kan fortælle dig om vi har planer om at understøtte den i fremtiden.

    • My DesignSkin® does not cover the entire surface of the unit, a narrow edge is still visible.
    • Af tekniske årsager kan nogle enheder ikke lamineres helt ud til kanten. Dette er pga. konstruktionen og overfladen af enheden. For at sikre en optimal pasningsform udregner vi skinnets størrelse ud fra de punkter. Vi bestræber os altid på at dækker så meget af enheden som muligt.

    • Er motiverne i shopping også tilgængelige i andre farver?
    • Nej. Vi kan ikke tilbyde motiver fra vores shop i andre farver.

    • Jeg vil gerne have et motiv der ikke er i jeres shop (f.eks. mit favorithold eller film). Kan i hjælpe mig?
    • Du kan altid spørge vores kundeservice og spørge om bestemte motiver. De kan muligvist fortælle dig om det er noget vi har planlagt i fremtiden. Du kan også altid spørge ejeren af motiver direkte og fortælle ham om os og vores produkter :)

    • Er farverne på produktet de samme som på min skærm?
    • Alle skærme viser farver lidt forskelligt, så kan kan være der er forskelle på det printede motiv og farverne på din skærm.